Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

ΤΑ ΘΑΎΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ

ΤΑ ΘΑΎΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ
1/1/2017
Τα θαύματα του κόσμου 
γυναίκα είσαι το φως μου, 
δημιουργός ονείρων 
για εσένα τραγουδώ.  
Υποκειμενική αλήθεια 
σου γράφω παραμύθια, 
μα ψαξε λίγο ακόμη 
σ εκείνο το μυαλό. 
Σ ένα κορμί που ψάχνει 
για έρωτες και πάθη, 
μέσα στην παραζάλη 
των φετινών γιορτών. 
Είναι όλα δικά σας 
σας κλέβω τα μυαλά σας
κι ενώ μιλάω για σένα,
μου λέτε πως μπορώ. 
Σαν ήλιος που ζεσταίνει 
σαν άνεμος που σωπαίνει 
η μια βροχή που λιώνει, 
το χιόνι είναι τόσο απλό.
Κλέβω τα μυστικά σας 
που έχετε στην καρδιά σας
κι ενώ γράφω αλήθειες 
σας λέω ότι μπορώ. 
Να συνδυάζω άλλα 
μικρά μα και μεγάλα 
μέσα σε μια σάλα, 
που χορεύω ονείρου σκοπό.
Αγκαλιά με ψέμματα δικά σας 
μα και κρυφά μυστικά  σας,
έτσι γυμνές αφήνω  
μονάχος μου και πίνω, 
την σκέψη την καρδιά 
με παραμύθια αληθινά. 
Στα θαύματα του κόσμου
γυναίκα είσαι το φως μου 
που θα με συνοδεύεις 
μια ακόμη χρονιά... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...