Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΞΕΤΥΛΙΓΩ ΜΕ ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΜΟΥ

ΕΛΠΊΖΩ  ΝΑ ΣΕ ΞΕΤΥΛΊΓΩ  ΜΕ ΤΑ ΜΟΛΎΒΙΑ ΜΟΥ
3/1/2017

Είσαι πολύ καλή 
μόνο στα παραμύθια,
απελευθερώνεις τα χρώματα 
της ψυχής,  
ελπίζω να σε ξετυλίγω 
με τα μολύβια μου
εκεί λίγο πιο πάνω 
από τα σύννεφα, 
εδώ στην γη λίγο πιο πάνω
από τις αισθήσεις
και να σε ζωγραφίζω γράφοντας 
σαν δύσκολη οπτασία, 
η σαν μαγεμένη γυμνή νεράιδα
του έρωτα, 
που ζεις μόνο στον ύπνο. 
Επιλέγω, 
το άγγιγμα των αισθήσεων για σένα,
βλέποντας μια σελίδα, 
αγγίζοντας με την σκέψη 
ακούγοντας την καρδιά σου να χτυπά 
πάνω στα χείλη μου, στα όνειρα 
και ξυπνάω τρομαγμένος .
Αυτά που δεν μπορώ να γευθώ,
αυτά που δεν μπορω να χαϊδέψω 
τα γράφω ,
ελπίζω να σε ξετυλίγω  με τα μολύβια μου
ζωγραφίζοντας,  
ένα ολόκληρο  παράδεισο 
μες την  κόλαση... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...