Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

ΧΙΛΙΑ ΨΕΜΜΑΤΑ

Χίλια ψέμματα
16/3/2017

Στα σκαλοπάτια σου 
είναι τα γινάτια σου, 
αυτά που θέλω χίλια  ψέμματα
να ακούνε.  
Είσαι αδιάφορη, 
ψυχρή κι άπορη
κι  αυτές οι γυναίκες 
εμένα,δεν με αφορούνε. 
Σε βλέπω κι απορώ 
δεν θέλω δεν μπορώ,
να μου μιλάς ούτε 
για μια καλημέρα
 κι αν δίπλα σου περνώ 
κι αν στα μάτια σε κοιτώ, 
είναι που λυπάμαι 
που σε βλέπω 
κάθε ημέρα. 
Εχτές αδιάφορα, 
περνούσα  για άλλη μια φορά 
από την όμορφη
 την γειτονιά σου.
Μου έλλειπαν  τ αρώματα 
τα λουλούδια και τα χρώματα
και το φιδίσιο 
το περπάτημα σου.
Δεν ήσουνα εκεί, 
χάθηκα στην στιγμή,
έχασα όλα τα όνειρα 
απ τα μυαλά μου. 
Στα σκαλοπάτια σου 
και στα γινάτια σου, 
πόσο ήθελα να σ είχα εχθές
στην αγκαλιά μου.
Στα σκαλοπάτια σου 
είναι τα γινάτια σου,
 αυτά που θέλω χίλια  ψέμματα 
να ακούνε...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...