Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

ΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ


Ζεις μέσα στα παραμύθια     

Δεν μπορώ να συγκρίνω με τίποτε 
το θεϊκό σου κορμί,
την Αγγελική σου μορφή 
σε αγγίζω σ αγκαλιάζω σε φιλώ 
πάλι και πάλι ,
παντού σε χαϊδεύω και απορώ
ψάχνοντας με τα δάχτυλα,
αυτό το αγγελικό σου κορμί.
Αν έχεις φτερά να πετάξουμε, 
η μ ένα μαγικό χαλί να με πάρεις μακρυά
η αν είσαι μάγισσα να μ έχεις
 μέσα σ ένα κλουβί του χρόνου
 και  με ποτίζεις με ξόρκια. 
 Απορώ  σ αγαπώ  θαυμάζω 
το τέλειο σου σώμα
 σαν αρχαία θέα και προσπαθώ
 να σε κατακτήσω,
 με τα χείλια μου με τις ανάσες μου
 με τα μάτια μου
  που είναι ήδη παραδομένα
 στο κορμί σου. 
 Πως πως λοιπόν να μπορέσω
 να νικήσω μια αρχαία θέα,
 μια γοργόνα που ήρθε 
στην γη ξαφνικά
 και δίνεται χωρίς όρους
 επειδή μ αγαπά. 
Δεν σε συγκρίνω με τίποτε,  
δεν μπορώ το κορμί σου 
την ψυχή σου τα πάθη σου
την αγάπη σου, να την συγκρίνω
 με κάτι δικό μου
 ως τώρα  παρά μόνο μ ένα  υπέροχο αύριο,
 που μόνο στα παραμύθια 
μπορούν να μιλήσουν για αυτό. 
Όταν μιλάνε για νεράιδες μάγισσες και ξωτικά
για θεές και πεντάμορφες,
για τον αληθινό έρωτα και την μοναδική αγάπη
μιλάνε για σένα,  
που μόνο στα παραμύθια ζεις αγάπη μου. 
 Μέσα μου!!!

ΠΟΊΗΣΗ Σωτήρης  Σπηλιώτης
ΦΩΤΟ ΒΑΣΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...