Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

ΤΑ ΕΚΑΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙΑ

Τα εκατό μαχαίρια
23/3/2017

Σαν μάγισσα πετάς 
μέσα στις βόλτες 
της ψυχής,
μαγεύεις και περνάς
δεν νιώθεις δεν πονάς
μόνο εκατό μαχαίρια 
αφήνεις σ αυτόν, 
που μάγισσα αγάπησε
με πάθος μαγικό.  
Τι έχει μείνει από εσένα,
όταν σκέφτομαι 
του ουρανού τα τραίνα 
να σε παίρνουν μακρυά,
να μ αφήνουν σιωπηλά
να περιμένω. 
Τα εκατό μαχαίρια 
σαν λύτρωση  
να μου χαράξουν την καρδιά,  
όλοι οι χυμοί  
το πάθος το ερωτικό
που  φέρνει από παλιά
κάτι αναμνήσεις 
που κόβουν σαν μαχαίρια
το σώμα που ξεψυχά, 
καθώς δεν μου ανήκουν
αυτά που αγγελικά, 
ήρθανε και φύγανε 
με τραίνα σιωπηλά. 
Κάπου εκεί το ξέρεις 
ταξιδευτής εγώ,
του έρωτα του πάθους 
για εσένα τραγουδώ, 
πότε θα έρθουν τα τραίνα
που έφυγαν ξανά, 
να πάρουν την καρδιά μου
μάγισσα για πάντα,
να μην σ αγαπά... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΦΩΤΟ  ΝΙΚΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...