Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ

Σε λατρέυω
22/3/2017

Έχει τόση ησυχία 
η ψυχή μου σήμερα,
ένα ανοιξιάτικο απόγευμα
με σκιές που χάνονται 
πίσω από την θλίψη 
του μαύρου.  
Εκεί σε περίμενα θαρρείς
να νοιώσεις τις σκέψεις μου
και τα γραφήματα μου, 
πόσο μοναδική είσαι 
για εμένα. 
Μόνο η αναμονή της άνοιξης 
με ξεγελά, περιμένοντας 
ένα ακόμη χειμώνα 
θέλω να νιώσω 
την γαλήνη 
να σκαρφαλώνει 
μέσα στα ευαίσθητα όνειρα σου.
Θέλω να μαζέψω για εσένα
όλα τα χρώματα της άνοιξης 
κοντά σου, μακρυά σου
μοναχός η με όλο τον κόσμο. 
Η σκέψη μου 
δεν μπορεί να κρυφτεί 
πίσω από αστεία, 
είναι σαν τα χρώματα 
που αναδύουν 
σε μια άλλη εποχή, 
αποκλειστικά για εσένα
δική σου 
 σε λατρεύω...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΝΙΚΟΛ ΠΥΘΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...