Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

ΠΟΣΟ ΣΕ ΘΕΛΩ

Πόσο σε θέλω
10/3/2017

Στα χέρια μου τα γιασεμιά 
απ το κορμί, 
αρώματα που λαχταρά
να αγκαλιάσει η ψυχή 
και το χαμόγελο αυτό 
το μελαγχολικό,
είναι οι σκέψεις μου
για εσενα  που ποθώ .
Είναι απαλά τα χρόνια σου
τα μεταξένια,
όταν σ αγγίζω ριγά η καρδιά
σαν τα όνειρα τα προδομένα.
Τα σύννεφα ραγίζω 
εσένα θέλω ,
άσε το πάθος μου
να σου κλέψει το μυαλό, 
είναι τα χρόνια σου
το ερωτικό μου ιδανικό. 
Στα χέρια μου τα γιασεμιά 
απ το κορμί, 
αρώματα που λαχταρά
να αγκαλιάσει η ψυχή, 
καθώς ο πόθος 
δένει τον έρωτα 
μ αλυσίδες στα ουράνια, 
και μας αγκαλιάζει
με του Μαγιού,
τα αγγελικά στεφάνια ...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ 
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΑΚΕΛΑΡΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...