Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

ΓΟΛΓΟΘΑΣ

ΓΟΛΓΟΘΑΣ

Χριστέ μου,
δίπλα σου κι εγώ
δίπλα σου περπατώ,
μια ανηφόρα από αγάπης θαύματα 
από ζωής οράματα,
για το καλό και την αγάπη.
Χριστέ μου, 
σ ακούω εκεί ψηλά 
σε Νοιώθω δίπλα μου ξανά,
να περπατάς να μ αγκαλιάζεις
να ανασαίνω , όλα αυτά 
που είπες κάποτε παλιά 
να μ ανεβάζεις και εμένα 
σ ένα Γολγοθά, 
με πύρινα καυτά φιλιά
χρυσά καρφιά από ανθρώπους, 
που αντί για ευγνωμοσύνη 
όταν σ είχανε κοντά
σε κάρφωσαν σε σταύρωσαν, 
σου έδειξαν κακιά αντί για την αγάπη
ούτε μια στάλα ελεημοσύνη.
Τώρα μαζί σου περπατώ στον Γολγοθά, 
το πικρό για την κακία τον χλευασμό
και την ανθρώπινη αδυναμία 
ματωμένοι, 
κι οι δυο εσύ Χριστέ μου,
φέρνεις τον λυτρωμό
και την ανάσταση σ όλη την οικουμένη 
κι εγώ τα βήματα σου ακολουθώ, 
χιλιετίες για να δω, 
πόσο πόνεσαν οι ταπεινοί οι σωμένοι.
Πόσο μ αντέχεις είμαι άνθρωπος!!!


ΠΟΙΗΤΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΝΙΚΟΛ ΠΥΘΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...