Τρίτη 18 Απριλίου 2017

ΜΕ ΚΥΝΗΓΑ Η ΒΡΟΧΗ

Με κυνηγά η βροχή
18/4/2017

Είσαι ένα φως
που πλημμυρίζει την ψυχή,  
η μια βροχή, 
που κυνηγάει το κορμί. 
Εγώ μακρυά σου
είμαι μοναχός, 
σ ένα χορό 
μοιρασμένος σιωπηλός. 
Είναι η αστραπή 
που με τυφλώνει,
η ένας κεραυνός 
που σπάει τα σωθικά 
λυγίζει τι κορμί 
με μαχαιρώνει,
μα εγώ είμαι εκεί,  
είναι χαμένη μέσα σου
 η καρδιά,  
σ αλυσίδες
που δεν θα σπάσουμε ποτέ,
έρωτα μ αγγελικά φτερά.  
Είναι τα μάτια μου,
στα μάτια σου επάνω
και στο κορμί σου,
μια φωλιά ως να πεθάνω, 
καρφιά 
οι στάλες απ τη βροχή 
με σημαδεύουν, 
σ ένα χορό
μοιράζω την ψυχή,  
κοντά σου η  μακρυά 
είμαι εκεί... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...