Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ

Δεύτερη φορά
13/4/2017  Μ  ΠΈΜΠΤΗ

Αντισταθείτε,
σώστε τα παιδιά του κόσμου 
σταματήστε τους πολέμους.
Δεύτερη φορά
είναι τα όρια 
στα όνειρα δικά μου, 
είναι οι λέξεις 
οι αμαρτίες σας παιδιά μου, 
είναι η σκέψη του καλού 
ψυχής μου λόγια,  
είναι η μέρα 
που πεθαίνουνε  τα παιδιά, 
τι μοιρολόγια. 
Σας αφήνω 
σ ένα θείο Δράμα 
να κριθείτε,
για μια άσπιλη 
η κακιά ζωή να πείτε, 
ότι στο τέλος  
είναι όλα τα κομμάτια, 
ίσως τα δράματα 
η ίσως τα γινάτια. 
Πολλές θρησκείες 
χωρίς αξίες,
μια Βαβέλ που σκοτώνει
τα παιδιά για παλάτια.
Να οδηγήσουν εμένα
πάλι στο Σταύρο, 
για μια ακόμη φορά 
πόσο σας αγαπώ.
Είναι τα όρια 
στα όνειρα δικά μου, 
είναι οι λέξεις 
οι αμαρτίες σας παιδιά μου, 
είναι η σκέψη του καλού 
ψυχής μου λόγια,  
είναι η μέρα που πεθαίνω
στο Σταύρο, 
σώστε τα παιδιά 
τι μοιρολόγια. 
Σ ένα κόσμο που αλλάζει 
κι όμως πάλι, 
στο Σταύρο η αγάπη
το καλό, 
την αδικία καταδικάζει...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ 
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΝΙΚΟΛ ΠΥΘΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...