Τρίτη 18 Απριλίου 2017

ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ

Αυτά τα μάτια
19/4/2017

Αυτά τα  μάτια,
που μιλούν με σκοτάδια 
κρυφά γινάτια,  
θα μου πουν σ αγαπώ. 
Αγάπησε με και κρυφά 
λάτρεψε με, 
κι αν γυρνάς στα σοκάκια,
δεν μπορείς δεν μπορώ. 
Κοιτάς ακόμη, 
και μετράς την συγνώμη 
από λάθη ,
μερικά σ αγαπώ. 
Μα τόσες αλήθειες, 
έχουν γίνει συνήθειες 
με τα ψέμματα 
που σ είπα, 
κι πονάς και πονώ. 
Αυτά τα μάτια, 
που είναι δυο κομμάτια 
ξημερώνουν τον ήλιο, 
σε χρυσά σ αγαπώ.  
Σαν κολασμένα,
οι φωτιές καίνε εμένα 
κι αυτά δεν μιλάνε, 
μα μου λένε κρυφά. 
Αυτά είναι τα μάτια, 
που πρόδωσες  παρ τα 
και τυφλή θα μπορέσω,
ακόμη να σ αγαπώ. 
Παρ τα δικά σου, 
να μετράς τα φιλιά σου 
να τα έχεις κοντά σου, 
να τα βλέπεις όλα διπλά. 
Αυτά τα μάτια σ αγαπούν 
και μιλάνε,    
σε κοιτάζουν γελάνε, 
ξενυχτάνε πονάνε 
και θα λάμψουν ξανά.  
Όταν ξανάρθεις 
και μου πεις μια συγνώμη 
και τα ψέμματα αλήθειες, 
γίνουν πάλι ξανά. 
Αυτά τα μάτια... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ 
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΑΚΕΛΑΡΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...