Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Ευχαριστώ
21/6/2017

Ευχαριστώ,
που είσαι εσύ κοντά μου, 
τώρα κατάλαβα τι είναι 
να έχω ένα άγγελο 
στην αγκαλιά μου.
Ευχαριστώ, 
που με ξυπνάς και με παιδεύεις,
που δεν έχεις όρια
και μαζί μου αλητεύεις, 
που γελάς τόσο όμορφα
και δεν ζητάς ποτέ εξηγήσεις 
ανταλλάγματα πολλά 
μα μόνο η αγάπη μέσα σου μιλά. 
Ευχαριστώ, 
που όταν είμαι  σοβαρός
μπορεί θλιμμένος,
πετάς κοντά μου
και μου λες εσύ εχθές 
ήσουν ευτυχισμένος, 
έρωτα μου
και πονηρά αφήνεις ένα φιλί,
σε μια ιστορία που μ αγάπη  
ξαναζεί. 
Ευχαριστώ,
όταν τα βράδια φεύγω 
μες στα όνειρα μου, 
είσαι εκεί κοντά μου
και μου θυμίζεις 
ότι δεν είναι μόνο δικά μου, 
μα τα όνειρα κι οι  αγωνίες
που τις μοιράστηκες κι εσύ, 
όταν σε γνώρισα ένα απόγευμα
αγγέλου χάδι, 
στην δική μου την ζωή. 
Σ ευχαριστώ...  
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΦΩΤΟ ΛΟΡΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...