Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

ΧΡΥΣΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ

Χρυσά καλοκαίρια
28/7/2017 

Ναι μπορείς, να ξεχνάς τα μοιρολόγια
να χτυπάς και να σπας τα ρολόγια, 
τα χρυσά καλοκαίρια να ψάχνεις
για όνειρα σε μια ακρογιαλιά. 
Η χρυσή αμμουδιά να σε λούζει
μ ένα ήλιο που σε καίει και τσούζει, 
το κορμί με καυτές υποσχέσεις,
από αγόρια κορίτσια με όνειρα φωτιά. 
Έλα στην αγκαλιά μου μην τρέχεις, 
σε παραλίες 
για αποτυπώματα μην βλέπεις,
από Σόνιες Μαρίες τα σημάδια στην άμμο 
τα σβήνει η μαγεμένη ακροθαλασσιά.  
Όταν ο έρωτας πάλι χτυπήσει
στου καλοκαιριού το τρελό το μεθύσι, 
φίλα  στα χείλη με πάθος, 
σε ανεμόμυλους κι σε εκκλησίες
που ανεβαίνουν στ΄ ουράνια 
με μαγικές ανηφοριές.  
Έλα πάλι κοντά μου, στην αγκαλιά μου 
έλα κι άπλωσε σεντόνια στα όνειρα μου 
κι εκεί στα λευκά τα παιγνίδια
στο γαλάζιο του έρωτα Αιγαίο
δες την ζωή να κυλά μ ομορφιά, 
είναι τα καλοκαίρια που περνάμε 
χρυσά...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΦΩΤΟ ΤΖΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...