Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

ΚΑΙΓΟΜΑΙ

Καίγομαι
30/8/2017

Καίγομαι κοντά 
στις σκέψεις σου μόνος, 
χαϊδεύεις το κορμί που λαχταρώ  
σε μια παραλία με κοιτάζεις,
μ ακουμπάς  με την σκέψη
μ ένα βλέμμα σοβαρό, 
μιλά μου λες σε θέλω 
εδώ κοντά μου,
έτσι απλά με στο μυαλό 
μες την καρδιά μου.
Μιλά μου λες κι άγγιξε με
δως μου ορμή,
με μια λέξη που θα πει 
μεγάλα τίποτε, 
μόνο ερωτικά να ταξιδέψει 
πάνω στο δικό μου το κορμί,
θάλασσα αλμυρά μόνο να βρει
να μας παιδέψει. 
Μιλά μου μόνο τόσο απλά 
κοιτά με πίσω από αυτήν 
την σοβαρή μάτια 
είναι ο πόθος, 
είναι του πάθους το κλειδί 
μιλά μου,
άνοιξε κι εσύ την ίδια σκέψη.
Μίλα μου κι άσε την ψυχή
να μας πλανέψει... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ 
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΓΙΟΥΛΗ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...