Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΓΓΙΞΤΕ Μ ΑΓΑΠΗ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ

Αγγίξτε μ αγάπη ένα χαμόγελο
19/9/2017 

Δως μου την δύναμη ν απλώσω
τα φτερά μου,
πάνω από χώρες που σκοτώνονται παιδιά 
κι ας γίνω άνθρωπος ,προφήτης η  Ιούδας  
ή ένας άγγελος που δίπλα τους πετά. 
Δως μου την δύναμη να πάρω 
αυτά τα δάκρυα,
με λέξεις αγάπης απ τα φοβισμένα 
μάτια που πονούν, 
 καθώς οι ψυχές που έγιναν 
από  πολέμους κομμάτια, 
το αίμα άδικα στις αλάνες 
της κόλασης σκορπούν. 
Γκρέμια  σκόνη φωνές της κόλασης 
που την αδικία φτύνουν, 
πάνω σε παιδικά χαμόγελα αθώες ψυχές, 
τις βιάζουν την ανθρωπιά ξεντύνουν 
σ ένα αιώνα  πολιτισμού, 
σκορπούν το μίσος χωρίς αναστολές,
για την εξουσία το χρήμα την αδικία  
πόλεμο και καταστροφές.
Δως μου την δύναμη ν απλώσω
 τα φτερά μου,
πάνω από χώρες που σκοτώνονται παιδιά 
κι ας γίνω άνθρωπος, προφήτης  Ιούδας  
η ένας άγγελος που δίπλα τους πετά. 
Αγγίξτε, 
αφήστε το μίσος 
και αγγίξτε μ αγάπη, ένα χαμόγελο 
σ ένα πρόσωπο αθώο παιδικό... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...