Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΓΡΙΕΜΕΝΟ ΣΥΝΝΕΦΟ

Είσαι ένα αγριεμένο σύννεφο
28/11/2017

Μέσα μου χτυπάς σαν αγριεμένα σύννεφα 
που θέλουν να ρουφήξω την ζωή σου 
κι αναρωτιέσαι αν θα το έκανα, 
αν έπινα καφέ με όλο το κορμί σου. 
Σαν πρωινό που δεν μας ταίριαξε, 
σαν χάδια που μου έλειψαν η ψυχή σου 
κι εσύ ρωτάς αν η απουσία μου,
μετράει στην δύναμη της όμορφης ζωή σου. 
Δεν είμαστε μόνο για χαρές και έρωτες,
μα και για την θλίψη που ματώνει την καρδιά σου, 
μην απορείς γενναίοι είναι οι άρχοντες 
κι οι δούλοι όταν παίρνουν, 
την δύναμη από τη φωτιά σου.
Ναι γιορτινά είναι τα σύννεφα  
αυτά που σήμερα ο αέρας θα σκορπίσει ,
καλές γιορτές στα όνειρα 
που  θα γιορτάζουν μακρινά μα τόσο δίπλα σου,
τόσο κοντά σου. 
Μέσα μου χτυπάς σαν αγριεμένα σύννεφα, 
που θέλουν να ρουφήξω την ζωή σου 
κι αναρωτιέσαι αν θα το έκανα, 
αν έπινα καφέ με όλο το κορμί σου... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...