Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

Ο ΔΙΣΤΑΓΜΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ


Ο ΔΙΣΤΑΓΜΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
8/11/2017

Θα το ξέρεις
ότι είσαι μέσα μου,
σαν να είσαι ένας κτύπος
της καρδιάς
που κυλά μες στο μυαλό,
η σαν μια ζάλη, 
που μιλά σ ένα δισταγμό
στην ψυχή μου.
Καίει μέσα μου ο έρωτας
σαν αναμμένη φωτιά,  
σκουπίζει όλα τα ερωτήματα 
και τα μαζεύει σ αποθήκες. 
Πόσο μπορεί  να ψάξεις 
στο παρελθόν,  
όταν οι μνήμες και τα λόγια
της αγάπης,
χάνονται αδύναμα,
κοντά, απρόσεκτα,  
σε ανήμπορα θα.
Το ξέρεις,
ότι είσαι μέσα μου,
σαν να είσαι ένας κτύπος
της καρδιάς
που κυλά μες στο μυαλό,
η σαν μια ζάλη, 
που μιλα σ ένα δισταγμό
στην ψυχή μου...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...