Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΣΠΟΡΑΣ

Ο χρόνος της σποράς
12/12/2017

Είναι ο χρόνος 
που ξεπερνά τα όρια, 
όταν αφήνουμε πίσω
διάφορα στολίδια 
του μυαλού και της ψυχής.
Μόνο μια θλίψη 
μας καίει όταν σκεφτόμαστε, 
αν καταφέραμε να αγγίξουμε 
περισσότερο τις αλήθειες 
της στιγμής,
που μας αρμένιζαν τότες.
Περπατώ μαζί με κάτι σκιές 
στο άπειρο, 
μπορεί και με κάτι αχτίδες
που κάθε μέρα μου λεν,
είμαι και εγώ εδώ μαζί σου
κοντά σου και σ ακολουθώ, 
η σε οδηγώ και χαμογελώ 
ευχαριστημένος
κοιτάζοντας το χθες,
το αύριο και το άπειρο. 
Ναι  ο ταξιδευτής με αρπάζει
και μου μιλα ψιθυριστά,
κοίτα  πέρασαν κι άλλοι
που δεν μπορούσαν να πούνε
την αλήθεια, εσύ μπορείς, 
να την ονοματίσεις να την δεις 
και να την σπείρεις, 
ψάχνοντας μέσα σου, 
μέσα στον κόσμο,
μέσα στον χρόνο,
η στην καρδιά σου...  
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΦΩΤΟ  ΤΖΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...