Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΕΣ ΨΥΧΕΣ

ΕΡΩΤΕΥΜΈΝΕΣ ΨΥΧΈΣ 
20/12/2017

Κάτι μηνύματα χαράς 
κρυφής ελπίδας, 
που μου στραγγίζουν 
το μυαλό και την ψυχή,  
χθες όνειρο μου ήταν 
πως σε είδα, 
και μου πονούσε η καρδιά 
φτωχή ζωή.  
Θες να σου γράψω 
πως τα όνειρα είναι λίγα, 
ένα ποίημα που όλα τα ξεπερνά,
στις γιορτές θα λέω πάλι 
μάγισσα πως δεν σε είδα, 
μα θα κοιμάμαι 
και θα σ έχω αγκαλιά. 
Φτωχά και πλούσια 
κρυφά όνειρα και βράδια, 
μες τα Χριστούγεννα 
και την πρωτοχρονιά, 
όλα τα δώρα μου  θα είναι 
χρυσά μα άδεια, 
όταν σε κλέβω  μέσα
από μια ζωή που δεν περνά. 
Ανάβει σβήνει  ένα φως 
αγγέλων σήμα,
σε διαδρόμους λες και στολίζει 
την σκέψη  και του νου  τα θέλω 
από μακρυά, 
εκεί που αγγίζεις 
την ζωή με μια ανάσα,
μια σταγόνα 
που αφήνει  την καρδιά, 
να ελπίζει στα κρυφά...  
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΦΩΤΟ ΜΑΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...