Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

ΟΙ ΧΙΟΝΟΝΙΦΑΔΕΣ Η ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ

Οι χιονονιφάδες η καρδιά και το Παρίσι
16/1/2017

Μου λες για ένα ταξίδι, 
που θα κάνω στο Παρίσι,
σ ένα κόσμο που γυρνά
μέσα σε  θέλω και φωτιά 
κι εσύ παίρνεις μαζί σου
μόνο εκείνο το κορίτσι,  
από την πόλη 
από την μικρά Ασία, 
να σου κάνει συντροφιά. 
Θα απλώσω στον ορίζοντα
λευκές  αγάπες,
για να κανείς βήματα 
πάνω στα σύννεφα
σε χιονιού ανάσες,
αγαπημένη μου σταλιά.
Σαν χιονονιφάδα 
στα δάχτυλα σου 
θα ακουμπώ,  
που πάντα είναι κρύα 
για να μην λιώσουν
την καρδιά  
που σ αγαπά,
της ζωής μου μικρή 
λατρεμένη ομορφιά.
Μου λες για ένα ταξίδι, 
που θα κάνω στο Παρίσι,
σ ένα κόσμο που γυρνά
μέσα σε  θέλω και φωτιά... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΦΩΤΟ ΡΙΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...