Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
31/12/2017
Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά
αρχή καλός μας χρόνος,
αρχόντισσα γυναίκα μου
καλή χρονιά  να έχεις. 
Ο νέος χρόνος να είναι απλός
γεμάτος ευτυχία,  
να έχεις αγάπη στην ψυχή
και στο κορμί υγεία. 
Το σπίτι σου να ναι σπίτι μου 
να λάμπεις όλο αλήθειες, 
και τις καρδιάς μας  οι φτωχοί
να φεύγουνε οι αργίτες.
Να έχεις πάντα δύναμη
σ όλη την ζωή σου, 
να είμαι εγώ που θ αγαπώ 
για πάντα την ψυχή σου.
Η Παναγία κι ο Χριστός
πάντα να σε φυλάει 
κι  η ψυχή σου να μπορεί, 
πάντα να μ αγαπάει.
Τον άλλο χρόνο που θα ρθει
να ναι τα πάντα ίδια,
εγώ κι εσύ αγάπη μου 
κι όλα της γης μας τα στολίδια. 
Να ναι μες στο σπίτι μας 
σε όλη την ζωή μας,
ένα απλό χαμόγελο 
αλήθειας στην αυλή μας.
Καλή χρονιά  αγάπη μου
καλώς τον νέο χρόνο,
τα δέκα να ναι εκατό 
χωρίς κανένα πόνο.
Έχεις ασήμια στο μυαλό 
χρυσά μες την ψυχή σου,
σκορπίζεις ευτυχία  χαμόγελα
όλη την δύναμη σου. 
Σε ένα απλό ευαίσθητο κορμί
που ανασαίνει, 
αγγέλους που χορεύουνε
και την χαρά μας φέρνει...
Χρόνια Πολλά αγάπη μου...
ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...