Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ

Σε λατρεύω 
Θα μου δώσεις γη 
απ το κορμί σου
και νερό απ την πηγή σου
όταν σε κρατώ .
Μέσα στα χέρια, 
όταν για σενα μεθώ ,
όταν τ άστρα αγαπάω 
και το θεϊκό λαιμό φιλώ.
Το μεθυστικό φιλί σου 
είναι η δύναμη 
που στα χείλη 
σαν δηλητήριο ρουφώ. 
Σε φιλώ 
και σε σκοτώνω ,
με δηλητήριο πληρώνω 
ίδιο μ αυτό .
Που πίνω εγώ 
απ το κορμί σου, 
πίνοντας την δύναμη σου 
πόσο σ αγαπώ.
Σαν θέα μου 
σε λατρεύω,
γη απ το κορμί σου γυρεύω
και νερό.
Να σε πιω να ξεδιψάσω
το δηλητήριο να ξεχάσω,
να σε κοιτώ να σε λατρεύω
θεα μου σ αγαπώ.
Όταν δίπλα σου πετώ 
στις ζωής μας το ταξίδι 
είτε είναι στην γη  
είτε στον ουρανό!!!

ΠΟΙΗΤΗΣ Σωτήρης Σπηλιώτης
ΦΩΤΟ ΕΛΠΙΔΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...