Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΩΝ... ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ

ΗΜΈΡΑ ΤΩΝ ΕΡΩΤΕΥΜΈΝΩΝ 
ΜΕ ΚΟΙΤΆΣ
11/2/2017

Με κοιτάς κ ανασαίνω 
φωτιά απ τα μάτια σου, 
παιδικά  μου θυμίζεις  
νυχτερινά  μυστικά 
κι απορώ, αν σε αγγίξω 
πως μέσα σου θα χαθώ
σ αέρινα  του μυαλού  
με τα χείλια κρυφά φιλιά.
Ερωτικά θα μιλήσω, 
κρυφά στα απογεύματα 
που θα σ έχω για πάντα
αγκαλιά, 
στην γιορτή του φεβράρη
θα γράφω ποιήματα,
για εσένα που ονειρεύονται 
οι άγγελοι την νυχτιά. 
Θα ακουμπώ μέσα σε βόλτες
στα όνειρα, 
δίπλα στα άστρα  η σε κάστρα
παραμυθιού,
καθώς θα σε φιλώ 
και πετώ
πάνω σ εκατό σύννεφα,
που δεν μ αφήνουν
να πέσω  στην γη να σε βρω. 
Νομίζω ότι τώρα που χάθηκα 
και δεν ξέρω αν με ρωτάς, 
αν είμαι άνθρωπος η άγγελος
από τον ουρανό,
κι με απορία με κοιτάς.
Εγώ, 
προτιμώ να μαι χαμένος
στα σύννεφα,
και τον φεβράρη αυτό, 
τόσο πολύ σ αγαπώ. 
Με κοιτάς κι ανασαίνω 
φωτιά απ τα μάτια σου...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΦΩΤΟ ΕΛΠΙΔΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...