Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

ΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΟΛΑ Τ ΑΣΤΕΡΙΑ

Δώσε  
στον ουρανό 
όλα τα αστέρια 
16/2/2017

Να ξερες, 
πως σ αγαπώ 
πως σε χρειάζομαι, 
πως φαντάζομαι 
να σε φιλώ, 
να σ έχω για πάντα 
αγκαλιά...
Σβήσε με,  
την φωτιά 
τώρα καίγομαι, 
για μια ανάσα σου, 
έλα και πνίξε με 
στα δικά σου φιλιά .
Παίξε με νιώσε με
 φως μου,  ξέρω
 ότι μες τα δυο σου
 τα χέρια σου, 
θα με σώσεις 
και μην μιλάς.
Μόνο γέλα με, λέγε με
πως μ αγαπάς
και μην μιλάς. 
Δύση μου δώσε μου 
στον ουρανό, 
όλα τα αστέρια σου
χαμογέλαμε,
και κάνε με θεό 
μες τα χέρια σου, 
να ξερες πόσο σ αγαπώ.
Να ξερες, 
πως σ αγαπώ 
πως σε χρειάζομαι, 
πως φαντάζομαι 
να σε φιλώ, 
να σ έχω για πάντα 
αγκαλιά...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΜΑΡΙΑ ΜΗΛΙΩΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...