Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

ΕΙΜΑΙ Η ΦΡΟΣΩ

Είμαι η Φρόσω
23/2/2017

Κάποια φωτογραφία 
που έχω παιδική,  
τότε που με μέλι 
έπλαθα  την ζωή. 
Με όνειρα χιλιάδες  
με παιδικές φωνές, 
χαμόγελα παιχνίδια 
σ ανέμελες εποχές.
Λίγο κιτρινισμένη
από τον καιρό,
μα εγώ ευτυχισμένη
όπως εκεί κι εδώ. 
Μιλούσα με τα μάτια
τα αθώα παιδικά, 
και μας κοιτούσα όλους
λίγο μελαγχολικά. 
Είμαι εγώ η Φρόσω 
που ακόμα ευαίσθητα αγαπά, 
μιλάω κρυφά μ αγγέλους
με νεράιδες ξωτικά. 
Ήρθα πάλι κοντά σας
από άλλη εποχή,  
τότε που ήταν τα μάτια 
Θεϊκά,
με χρυσό γεμάτα
μ αγάπη και στοργή.  
Στιγμές που έχω μέσα μου
και χρόνια κουβαλώ, 
είμαι εγώ η Φρόσω
κι ακόμα  αγαπώ.
Κάποια φωτογραφία
που έχω παιδική, 
τότε που ήμουν μέλι
κι έπλαθα την ζωή. 
Με όνειρα χιλιάδες  
με παιδικές φωνές, 
χαμόγελα παιχνίδια
σ ανέμελες εποχές...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ 
ΦΩΤΟ ΦΡΟΣΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...