Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

ΣΤΑΓΟΝΑ ΜΟΥ


Σταγόνα μου    

Σταγόνα σταγόνα 
ρουφώ από το κορμί σου
τα θεϊκά αποστάγματα και τους χυμούς,
σ αγγίζω και ο παράδεισος με καλεί 
σ ένα γλέντι αισθήσεων, 
πόσο πάθος πόσο πόθο?
Πόσα μονοπάτια μπορώ να περάσω
να πετάξω μαζί σου ψηλά
ανάμεσα σε λευκά  
σύννεφα  αγγελικά,
μέσα σε ροζ ανατολές 
και σε βαθιές ασημιές δύσεις, 
μέσα σε νύχτες ατέλειωτες 
και μέρες λατρεμένες.
Ποσό περήφανα θέλω να ταξιδεύω
μαζί σου και να σε δείχνω παντού,  
σ όλες τις στράτες όλες τις βόλτες
σ όλα τα μάτια του κόσμου. 
Αυτή είναι η γυναίκα που αγαπώ
η γυναίκα μου, 
το απόσταγμα της ζωή μου
η σταγόνα μου!!!

ΠΟΙΗΤΗΣ   ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΦΩΤΟ ΛΕΝΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...