Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

ΘΕΑ ΜΑΓΙΣΣΑ

Θεά μάγισσα
5/3/2017

Δεν μπορείς δεν μπορώ 
να μου πεις να σου πω 
πως χαράζει, 
είσαι θεά μάγισσα
και κοιτώντας στα μάτια
γλυκά, 
θα σου πω μωρό μου 
δεν πειράζει.
Ατελείωτες αγκαλιές 
κουρασμένοι 
από έρωτα μεθυσμένοι, 
μες τα μάτια να σε κοιτώ
στην αγκαλιά σφιχτά 
 να σε κρατώ και θα πω, 
δεν πειράζει.
Τα φιλία στα κορμιά 
και τα χάδια που δώσαμε 
ελπίδες, 
στην κοιλιά και στα στήθη 
γλυκές  του κορμιού 
ανατριχίλες.
Τώρα τα μάτια  ξενυχτισμένα 
κοιτούν γελαστά τα κορμιά 
ευτυχισμένα, 
κι αγκαλιά σου μεθώ
 κουρασμένος 
εδώ  λατρεμένος.
Παθιασμένα σου μιλώ 
μην μ αφήσεις,
δεν μπορώ 
να μαι απελπισμένος.
Δεν μπορείς δεν μπορώ 
να μου πεις να σου πω 
πως χαράζει,
είσαι θεά μάγισσα 
και κοιτώντας στα μάτια
γλυκά,
θα σου πω μωρό μου 
δεν πειράζει...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ 
ΦΩΤΟ ΛΕΝΥ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...