Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

ΕΙΣΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ

Είσαι δική μου
7/4/2017

Είσαι δίκη μου, 
μια καρδιά που αγαπά
η ψυχή μου, ένα κορμί 
που λαχτάρα ,
είσαι δίκη  μου μια ζωή
μια χαμένη φωλιά. 
Όταν μια γυναίκα 
ομορφαίνει τόσο 
ωριμάζοντας, 
είναι σαν ένα θαύμα.
Όταν μέσα της τρέχει
το αίμα σου σαν δαμάσκηνο,
με άρωμα από γιασεμί 
και χρώματα, 
από ανθισμένες φρέζες
είναι μια θεία στιγμή.
Ένα πρόσωπο δυο μάτια 
μερικές γραμμές
πάθους
κι ένας κόσμος γεννιέται
μέσα σε παραμύθια.
Τόσο γνωστός 
μα τόσο άγνωστος .
Είσαι δίκη μου, 
μια καρδιά που αγαπά
η ψυχή μου, ένα κορμί
 που λαχτάρα ,
είσαι δίκη  μου μιά ζωή
μια χαμένη φωλιά. 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ 
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΑΚΕΛΑΡΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...