Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

ΑΠΛΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ

Απλά ερωτευμένος
29/4/2017

Σκέφτομαι,
τα μοναδικά σου μάτια
σαν μαύρο σταφύλι
να με κοιτάζει. 
Με σαγηνεύει 
χωρίς υποσχέσεις 
για  την νύχτα 
με την πανσέληνο
σαν μια νεράιδα,
η σαν πριγκίπισσα που ποθεί
ένα αξημέρωτο βράδυ.  
Υπερβολές θα μου πεις  
ότι απλά με θες 
και ονειρεύεσαι στιγμές
που εξουσιάζεις, 
είμαι εγώ αυτή που θες 
και δεν μπορείς
χωρίς λόγια, 
να με διατάζεις.
 Όχι δεν μπορώ  
να σου πω πόσο 
μαγικά μικρή σε θέλω, 
είσαι αυτή που λαχταρά
η δικιά μου η καρδιά
και υποφέρω. 
Αηδίες λες μου λες,
ξέρεις ότι εγώ μπορώ 
μόνο κοντά σου
να σε νοιώθω, 
να  σ ακουμπώ
και να κλέβω 
όποτε θέλω 
την καρδιά σου, 
μόνο με πόθο.
Για αυτό λοιπόν τώρα
θα ζω, χωρίς εξουσίες
στο μυαλό. 
Αν ζεις κοντά μου παθιασμένος,
όπως και εγώ για εσενανε ρε χαζό, 
να είσαι κι εσύ
απλά ερωτευμένος... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΦΩΤΟ ΕΛΕΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...