Τρίτη 23 Μαΐου 2017

ΞΕΡΕΙΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

Ξέρεις με αγάπη
24/5/2017

Ξέρεις ότι γράφω 
ξέρεις ότι ζεις με χαμόγελα 
σαν κρυστάλλου αγγελικά 
χάδια στα αυτιά.
Προχωράνε  βαθιά κι ελπίζουν 
να χαθούν μες στην καρδιά,  
φόβου η λαχτάρας κρυστάλλινες 
αγγελικές φωνές. 
Σαν μια γλώσσα θεϊκή 
φύγε μείνε, 
σ αγαπώ σ αγαπώ.
Εσύ μου λες ότι ξενυχτάς 
για εμένα,  
με τα μάτια μες τα δάκρυα 
με κοιτάς .
Δεν μπορεί η μπορεί 
να μ αγαπάς 
μα εγώ ξέρεις έχω όνειρα
χαμένα 
μια ζωή είμαι μόνο μια κραυγή 
 για εσένα.
Όλα κόβουν την φυγή, 
στην μια σκέψη την μοναδική 
κάπου εκεί χαμηλά, 
σε πεζοδρόμια σιωπηλά
 θέλω να καθίσω ,εκεί κοντά 
σε ένα σκαλοπάτι 
 όπως είπε ένας σοφός, 
ένας άνθρωπος λαϊκός 
αν ραγίσω ,
η αν κοπώ ,
ίσως με αγκαλιάσει η αγάπη 
ξέρεις,
ίσως τότε να μην ζω 
δεν μπορώ τι να πω, 
πόσα λόγια να σου πω,
 να σ αγγίξω την καρδιά  
με αγάπη ...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ 
ΦΩΤΟ ΛΟΡΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...