Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ

Ο έρωτας της σιωπής
18/5/2017

Σήμερα σκεφτόμουνα μωρό  
αν με λέξεις σε κάνω ένα Θεό,  
αν μπορώ με λόγια να σε ζωγραφίσω 
και ν αλλάξω  τις μαγικές εικόνες
με λέξεις  και με χρώματα, 
να σε γράψω σε χαρτιά, να σε αφήσω.
 Όλες τις καμπύλες του κορμιού, 
τις κινήσεις και τα θέλω  του χειλιού, 
για τα μάτια σου να γράψω τα καστανά
 που όταν θυμώνουν γίνονται χρυσά, 
και όταν κάνουν έρωτα ασημιά.  
Τα χαμένα  μάτια, πόση ομορφιά
αυτά που με κοιτούν,
κι είναι τόσο λατρεμένα καθαρά, 
επειδή μ αγαπούν
και φυλούν της ψυχής τα μυστικά.
 Το δικό σου πρόσωπο ν αφήσω
 με τα γράμματα μες στο σκοτάδι, 
 είναι τόσο απόλυτα μοναδικό 
 σαν τα θέλω μου, που έχεις στο λαιμό,
 πίσω από τον χρυσό σου τον σταυρό.
 Τα μολύβια μου θα  ξύσω στο μυαλό,
 θα ακονίσω την φαντασία μου όσο μπορώ
και τα χείλη μου θα στέλνουνε φωτιές, 
στου  χεριού μου  την γραφή και τις γραμμές. 
 Έτσι  το στήθος σου με λόγια θα το κατακτήσω
 με νοήματα την κοιλιά σου θα φιλήσω,
 και στο κορμί σου πάνω θα φιλοσοφώ,  
θα κοιτάζω θα σε γράφω και  με πάθος 
θα σε μιλώ.  
Όταν με πόθο σταυροπόδι κάθεσαι γυμνή 
εκείνη την θεϊκή ερωτική στιγμή, 
να μην σε ζωγραφίζω με λόγια εγώ 
μα τις κινήσεις σου  να ερμηνεύω στο μυαλό.
Λες μπορεί  να είμαι ερωτευμένος
χρισμένος   μα μπορώ,
σε μια φωτιά μια στιγμή ,
να σε ζωγραφίσω σε χαρτί με λέξεις  γυμνή 
κι  αντί  να σε βλέπουν με αγγελική μορφή, 
 να σε διαβάζουν τις νύχτες, με την φαντασία 
στην ερωτική του μυαλού και του πάθους
 της σιωπής την αμαρτία ...  
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΦΩΤΟ ΒΑΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...