Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ

Τα παιχνίδια της σκέψης
27/5/2017

Θαρρείς μέσα μου δεν παίζω  
αδιαφορώ και δεν σε θέλω, 
μόνο κάτι σκέψεις που περνούν
από δίπλα σε κοιτούν. 
Θαρρείς κι είσαι  μια οπτασία 
η κάτι χαλάσματα μες στα κρύα,
είσαι γυμνή μα δεν μπορούν 
μέσα σου να δουν. 
Θαρρείς κι έχω στην καρδιά, 
ένα πόλεμο για εσένα μακρυά, 
κάτι σχισμένα παραθύρια 
ζωγραφισμένα σε χαρτιά. 
Εσύ   ανάμεσα παρθένα  
σ εφτά χάρτινα φεγγάρια
στη γη πεσμένα, 
και μια καρδιά που  είναι άδεια 
από τα δάκρυα  φωτιά. 
Θαρρείς ότι μέσα μου δεν παίζω 
δεν με κοιτάς. 
Ίσως αυτές οι αγωνίες 
ίσως της σκέψης
οι λατρείες, 
να μου κρατούνε συντροφιά,
στα δικά σου παιχνίδια 
τα παιδικά .
Θαρρείς οτι δεν έχω  μάτια 
να  σε βλέπω, 
όταν σκύβεις σιωπηλά
ερωτικά. 
Θαρρείς μέσα μου δεν παίζω 
αδιαφορώ και δεν σε θέλω, 
μόνο κάτι σκέψεις που περνούν
από δίπλα σε κοιτούν... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΦΩΤΟ MADI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...