Τρίτη 2 Μαΐου 2017

ΖΑΛΙΖΟΜΑΙ

Ζαλίζομαι
3/5/2017

Ζαλίζομαι όταν σε βλέπω 
μακρυά μου να χαμογελάς,  
όταν την ανάσα σου 
για εμένα δεν φιλάς, 
σε μιλώ και σε ποθώ 
εκεί στα κρυφά τα μυστικά μου.
Πόσο πολύ σ αγαπώ,  
Θυμήσου τα όνειρα 
τις υποσχέσεις,
αυτά που δεν κράτησες 
γιατί ήθελες να παίξεις. 
Την αλήθεια μας   
τα φιλιά σου,
ψέμματα ήτανε 
μόνο δικά σου. 
Δεν μ αγγίζουμε τα ψέματα σου, 
ούτε τα χάδια σου τα μαγικά 
λέξεις  ήτανε μονάχα λέξεις,
που δεν πίστεψες
είσαι γυμνή ξανά, 
για αυτό δεν μπόρεσες
ν αντέξεις ,
σε μια αγάπη 
που μόνο εσένα ζητά. 
Φύγε και θυμήσου την ζάλη  
όταν σ άγγιζα  αναστεναζες 
κι έλεγες πάλι, 
σ αγαπούσα μόνο 
για τα λόγια της ψυχής σου 
τα γλυκά. 
Ζαλίζομαι όταν σε βλέπω
μακρυά μου να χαμογελάς,  
όταν την ανάσα σου 
για εμένα δεν φιλάς ,
σε μιλώ και σε ποθώ 
εκεί στα κρυφά τα όνειρα μου,
πόσο πολύ σ αγαπώ ... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...