Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Η ΒΡΟΧΗ



 Η ΒΡΟΧΉ 
5/5/2017

Αν η βροχή μπέρδευε 
τα δάκρυα μου, 
αν καταλάβαινε πόσο
τα αφημένα όνειρα μου 
σε μια άκρη περιμένουν 
αντι για χάδι,
μια καταστροφή. 
Το ξέρω
είναι ένα σχέδιο
μοιραίο 
είναι μια πλάση από ωραίο 
όνειρο  απατηλό. 
Δεν βλέπω 
από την βροχή
η το σκοτάδι, 
όταν δεν έχεις ένα χάδι 
η μια ώρα να σου πω. 
Τι ξέρεις, 
εσύ μου λες ότι υποφέρεις 
μα αν ήσουν μια στάλα 
θα σ έκλεβε μια βροχή 
μακρυά, 
από εσένα να λυτρωθώ.
Είναι τα όνειρα φαρμάκι 
είναι το πάθος σε μια άκρη, 
κι εγώ απογοητευμένος
και τρελός. 
Δεν ξέρεις, 
έχεις δίκιο να υποφέρεις 
όταν μου λες ότι χαράζει 
εκεί που ήσουν 
και όχι εδώ. 
Η βροχή σου δεν είναι ίδια 
με την βροχή μου, 
εσένα θλίψη η ψυχή μου 
φέρνει τώρα, 
μα για εμένα 
τον ποιο ρομαντικό καιρό. 
Αφήσου, 
άφησε ελεύθερο το κορμί σου 
και νιώσε  με μαζί σου,
γιατί έτσι μόνο εγώ μπορώ 
να σ αγαπώ. 
Με θέλει,
με θέλει η βροχή και υποφέρει
γιατί  την άφησα ποιος ξέρει ,
για ένα θεϊκό μωρό .
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ 
ΦΩΤΟ ΛΙΛΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...