Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ

Ψέμματα κι αλήθειες 
25/7/2017
Χρωματίζω  με μπογιές 
παραλίες ομορφιές 
καλοκαιρινές, 
νησιά με όμορφα χρώματα
λουλούδια με αρώματα 
κι εγώ ονειρικά χτυπιέμαι, 
με τους Αγίους κι αιμοβόρους
μ ανάξιους μικρούς διαβόλους. 
Είναι η ζέστη της ζωής 
στα πρόθυρα καλοκαιρινής 
βροχής,
που δροσίζει τα όνειρα
μέσα από τα σωθικά 
της ψυχής. 
Ζωγραφίζω ένα παπά, 
κι ένα φτωχοδιαβολο
ψέματα φτηνά
και πολλές μητέρες
 που ποθούν,
την μεγάλη κόρη τους
δυστυχισμένη να κοιτούν.
Συμφορές, 
μέσα στου Ιούλη
τις μέρες τις ζεστές. 
Παραμονή 
της Αγίας Παρασκευής 
και εγώ χρωματίζω όνειρα
με λόγια της στιγμής. 
Ψέμματα κι αλήθειες 
αέναες συνήθειες 
κι αυτή η μπόρα 
μέσα μου ξεσπά, 
κάτι κεραυνοί που εσύ 
δεν βλέπεις κι απορείς 
κι εγώ χρωματίζω  με μπογιές, 
παραλίες ομορφιές 
καλοκαιρινές...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
ΦΩΤΟ ΛΙΛΥ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...