Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

ΠΡΟΣΜΟΝΗ

Προσμονή
24/9/2017

Μπορεί να ερχόσουν 
και στο τέλος το Αιώνα,  
για να μου πεις 
πόσο πολύ με αγαπάς.
Μπορεί τα λόγια 
τα όνειρα υποσχέσεις, 
τα χάδια 0 έρωτας
να ‘τανε χαμένα,
 σ’ αυτά τα χρόνια 
τα πικρά της προσμονής
η της κρυφής χαράς.
Εσύ να ερχόσουν 
στο τέλος του αιώνα, 
για να μου πεις 
πόσο πολύ με αγαπάς.
Αν είναι δυνατόν
δε σε πιστεύω, 
τόσο πολύ 
άργησες να με βρεις.
Έρωτα μου λες, 
ότι σε πρόφτασα 
και τώρα πια σε θέλω,
όταν εγώ να είμαι έτοιμος,
να φύγω το ταξίδι επιστροφής.
Μπορεί να ερχόσουν 
και στο τέλος του αιώνα, 
για να μου πεις 
πόσο πολύ με αγαπάς...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΦΩΤΟ ΛΙΛΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...