Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ

Τα μάτια σου ασημένια φεγγάρια
18/10/2017

Tα μάτια σου είναι
τόσο όμορφα τόσο φωτεινά, 
σαν ασημένια φεγγάρια
που λένε λόγια σε εμένα. 
Σαν να παίζουν να με πειράζουν 
σαν σφιχτά να μ αγκαλιάζουν
και να τραγουδάνε, 
μπορεί να κλαίνε να γελάνε
και ερωτικά να μου μιλάνε 
για εσένα.
Ίσως τ άστρα στην ψυχή σου 
να με δουν τώρα μαζί σου
σαν φεγγάρι, 
ίσως πάλι ένα βράδυ
 ένα άλλο παλικάρι 
να σε κλέψει, 
μα θα σ έχω μέσα
στην καρδιά μου,
τα δυο σου μάτια τα ασημένια 
μόνο δικά μου, 
κρυμμένα. 
Θα σε κοιτώ θα με μαγεύεις
κι ερωτικά 
θα μου απαγγέλλεις, 
όλα αυτά που ήθελα
να ήταν για εμάς,
μες την νυχτιά 
γραμμένα... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...