Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

ΜΑΓΙΣΣΑ ΦΩΤΙΑ

Μάγισσα φωτιά 
22/10/2017

Είναι  αυτά τα παράξενα 
τα λαμπερά στολίδια
που τις γιορτές
ανοίγουν την ψυχή
κι εσύ μια μάγισσα, 
μ αφήνεις πάλι μόνο
σε κάθε τέλος σ αυτήν
την αόρατη ζωή.
Εσύ  μου λες 
για κάτι ελπίδες ερωτικές,
όμορφες μαγικές στιγμές 
με άγιο Βασίληδες κι ξωτικά
νεράιδες
κι άλλες λαμπερές μορφές.
Μείνε μαζί μου,
σ έχω ανάγκη στη ζωή μου 
και σαν να με έριχνες
βοτάνια κι άλλα μάγια
ξόρκια  μαγικά κρυφά, 
έκανες κάτι που  πληγώνει
τα σωθικά και την ψυχή μου,
όταν έφευγες μετά.
Σε λαϊκές απίστευτες 
του κόσμου  παλιές αναφορές
μου έλεγες έρωτα μου, 
μείνε εδώ μείνε κοντά μου
κι άκουγα μουσικές αγγελικές φωνές.
Έλεγα την αγαπώ μ αγαπά,
ελάτε τα Χριστούγεννα
γιορτάστε  αγκαλιάστε
χορέψετε διασκεδάστε,
εγώ είμαι με τη  μάγισσα καρδιά, 
που σας ξενυχτά.
Σ ένα χορό στα σύννεφα  του ονείρου,
χανόμασταν
και οι δυο πόση αγάπη,  
ένοιωθα για εσένα μάγισσα φτωχιά
κι  εσύ χανόσουν, 
δεν βρισκόσουν δεν μιλούσες,
αληθινή η ψεύτικη της καρδιάς 
της λογικής μου,  
ερωτευμένη μάγισσα φωτιά... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΦΩΤΟ ΜΑΡΙΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...