Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

ΤΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

ΤΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
25/10/2017

Πόσο μ αρέσει 
υγρά να σε  φιλάω, 
να χαϊδεύω την κοιλιά σου
να ξεμπλέκω τα μαλλιά σου.
Να ανασαίνω το κορμί σου
κι όταν σοβαρά κοιτάζεις, 
να το ξέρω ότι λες
έλα πάρε με αγκαλιά 
να  το εννοείς να με διατάζεις. 
Η κρυφά 
να αναστενάζεις 
και  τρυφερά να λες,
έλα πάρε με μπορείς.
Θέλω εγώ να σε φιλάω 
και να σ έχω αγκαλιά, 
θέλω τ άστρα να κοιτάω  
με τα μάτια σου ψηλά,
να μου λες πως κινδυνεύεις 
ότι πέρασες πολλά 
κι όλο πάνω μου να γέρνεις
να μιλάς να με φιλάς,
τρυφερά να χαμογελάς. 
Αν βρίσκαμε τον χρόνο
 να σε βλέπω στην καρδιά,
 θα τανε απλά ωραία 
ίσως λίγο μαγικά. 
Λες μου λείπει μια αγάπη
τα φιλιά μια αγκαλιά 
κι ο έρωτας  περνάει
 από άλλη γειτονιά.
Όμως χάνεσαι στο χρόνο 
και σε δύσκολες στιγμές 
σε χαρτιά κι αποφάσεις 
σε απλές διαταγές.  
Ξέρεις όμως ότι έχεις
 μια καρδιά να σ αγαπά 
άφησε πια όσο  θέλεις 
να μαλλιά σου  μακρυά. 
Είναι οι ελπίδες όλες τούτες
 που χαϊδεύουν το μυαλό, 
είναι ο έρωτας στο σεργιάνι 
που θέλει,
να σ αγγίξει σ αγαπώ... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...