Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ

Περιμένεις εκεί 
στις γωνίες του μυαλού
8/10/2017

Περιμένεις εκεί 
στις γωνίες του μυαλού,
σαν παλιά κατοχική
σόμπα ξύλου η φουφού.
Ζεσταίνεις στο κουρνιαχτό 
μες σε σκόνη, η σ ένα φύσημα
από αγέρα ψυχρή, 
σίγουρα ερωτική
ένα έρωτα που αργεί 
να σου κάψει το μυαλό. 
Όλο λες μην κλαις
μην καις 
εγκέφαλο για εμέ, 
είμαι μια χαμένη υπόθεση 
ένα άστατο μυαλό,
ένα κορμί που εκλιπαρεί 
που δεν μπορεί πουθενά να δοθεί.
Δεν μου ανήκει αυτή η ζωή 
είμαι καλά κι αν δεν μπορώ 
ούτε και να εκφραστώ,
ας κατέβω τα σκαλιά 
ας μην ανήκω πια εδώ.
Δεν μπορώ να φανταστώ 
ένα φιλί η ένα ποτό,
να μου δροσίζει 
τα στεγνά τα χείλη μου η το μυαλό,
δεν μπορώ δεν θέλω να σου πω
πως απλά, σ αγαπώ... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΑΚΕΛΑΡΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...