Τρίτη 11 Απριλίου 2017

ΕΣΥ ΓΕΛΑΣ

 Εσύ γελάς
11/4/2017

Απαιτώ να μην με νοιάζει 
όταν το όνειρο μου αλλάζει, 
αν θα ρθεις να μ αγκαλιάσεις
μυστικά. 
Περιμένεις τον χειμώνα
σαν κομμένη ανεμώνα 
σε μια άνοιξη, 
που ανθίζει ξαφνικά. 
Έλα πες μου τα δικά σου
τα χαμένα όνειρα σου 
για μια αγάπη,
που δεν έρχεται ξανά. 
Κι αν γιορτάζεις μακρυά μου
τα όνειρα είναι δικά μου,
πάντα ξέρεις
 τι θα γίνει τελικά.  
Το κορμί σου μυστικό μου
ένα πάθος όλο δικό μου 
που μπορεί, 
να μην ανήκει πουθενά. 
Απαιτώ να μην με νοιάζει
όταν το όνειρο μου αλλάζει,
αν θα ρθεις να μ αγκαλιάσεις
μυστικά. 
Μην γελάς,
δεν θα μπορέσεις,
όσες  του ουρανού οι σκέψεις
κι αν  ποτίσουν την καρδιά. 
Είναι οι φρέζες της ψυχής σου
η κρυφή η δύναμη σου,  
που με χρώματα για  αγγέλους
μου  μιλάς. 
Είναι οι μέρες που γιορτάζεις, 
μην γελάς δεν με πειράζεις, 
πάντα ξέρεις 
τι θα γίνει  τελικά... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΜΑΡΙΑ ΜΗΛΙΩΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ 31/12/2017 Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά αρχή καλός μας χρόνος, αρχόντισσα γυναίκα μου καλή χρονιά  ν...